...

...

Salı, Temmuz 13, 2010

Renkli Ferahlık






Zevklerimiz, yaşam biçimimiz, hayal ettiklerimiz, hatta ruhumuz evimize yansır deriz ya, işte bu noktada  insanlar üzerinde en büyük enerji kaynağı olan renklerin  benim lugatımda ki karşılığı pembe ve beyazla döşenmiş yatak odalarıdır...Özellikle de kışın solgun renklerinden kurtulduğumuz bu yaz mevsiminde, gök kuşağının tüm renklerinin hem evimden, hemde ruhumdan içeri girmesine izin veriyorum. Keyifli uyumak için  ihtiyacım olan sadece renkli, çiçekli ve birbirinden şık nevresim takımları...




                            Peki, yaz mevsimi size neler hatırlatıyor?




4 yorum:

  1. yazın bir dolu ve o kadar güzel anısı var ki ama şu sıralar biraz serinlik diyorum sadece : ) öte yandan en sevdiğim mevsim ilkbahar
    fotoğraflardaki odaya bayıldım, ferahlık ve huzur veriyor insana sanki bir rüyaya girermişcesine : )

    YanıtlaSil
  2. Güzel sözlerinize çok teşekkürler...Eğer bu pambiş odaları evvelden görseydim, mutlaka otelde, bir odayı, böyle yapardım..Nasıl güzel resimler bunlar...Kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili pembe yastık görseller ne kadar güzel ve iç açıcı,bayıldım:)Duvar kağıdı ve bordür için Niş ticarete bakabilirsin.Yenişehir Gıda Çarşısındalar..Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mine; Bende senin gibi ilkbaharcıyım, doğanın yeniden uyanışını büyük bir çoşkuyla karşılıyorum..Nede olsa mayıs çocuğuyum ;)

    Sevgili Ece hanım, sizin yaptıklarınızı beğenmemek mümkün mü? yaptığınız otel çalışmasının hepsi birbirinden güzeller, hiçbirini ayırt edemedim. İzmir'e yolunuz düşerse beklerim ;)Sevgiler..

    Sevgili Colette,öneriniz için çok teşekkür ederim, hemen not alıyorum..sormayın, pembe ve çiçekli olan herşey beni kendisine çekiyor ;)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...