...

...

Pazartesi, Eylül 09, 2013

Sonbahar geldi buralara...

 
 
 
 
 
Havalar serinlemeye başladı ya değmeyin keyfime. 1 hafta öncesine kadar salonda klima altında pineklerken, bugün güneş ahenkle gökyüzüne yükselirken, ruhumun şenlendiğini hissediyorum. Güneş korkutmuyor artık beni. Bilakis gökyüzünün kalbi güneşi tekrar sevmeye başlıyorum.






Bu hafta ayrıca çok heyecanlıyım, sınavımın açıklanmasına 3 güncük kaldı. Adım adım sona yaklaşıyorum yani :)






Hepimiz için güzel başlangıçların yaşandığı muhteşem bir hafta olsun...






21 yorum:

  1. sınav? doktor musunuz yoksa :)
    sofra çok tatlı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ISG uzmanlığı, mühendisim :)
      Teşekkür ederim...

      Sil
  2. Harika görüntüler. Dresuar ❤ bu şekilde de çok hoş görünüyor ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... sormayın bir ora, bir bura taşıyıp duruyorum. Şimdilik mutfakta :)

      Sil
  3. Eveeet İzmir'e sonbahar geldi yaşasın !

    Beklemek en zoru değil mi Sebiş'im ?
    Sonuç harika olacak ve sen artık İGS uzmanı bir mühendis olacaksın !
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Bahar ve Sonbaharcyız seninle colette'cim:)

      Ahh birde bana sor, şu 4-5 gün geçmek bilmedi ya...sınav o kadar zor ve saçma sapandı ki emin olamamak deli ediyor beni :(
      İnşallah canım, ağzından bal damlıyor:)
      Bende o yüzel yanaklarından öperim.

      Sil
  4. Güzel sonuçlar gelsin,güzel başlangıçlar olsun inşallah canım senin için..

    YanıtlaSil
  5. Güzel haberlerini alırız inşallah Sebicim.Allah kimsenin emegini karşılıksız bırakmasın inşallah.
    Fotoğraflar harika yine.gönlüne gözüne sağlık.dresuar nasil hoş duruyor öyle bayıldım.çok güzel herşey ve seni burada daha şık görmek daha güzel:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bahar'cım, Amin inşallah.
      Ne kadar kafanızı şişirdim sınav diye demi? :))
      Perşembe gününden sonra bakalım ne modda olucam, umarım güzel haberlerle daha sık paylaşımlarım olur. Seviyorum senin içtenliğini, teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Umarım başarılı olursun sınavda. sofra harika :) süt şişesi harika tepe home'a bi gidebilsem de ben de alsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, benim için en güzel dua bu :)
      süt şişesi bu aralar var mı bilmiyorum,Türkiye genelinde ürünler azalmış, yeni sevkiyat bekleniyormuş. Umarım sende alırsın canım :)

      Sil
  7. Merhaba, blogunuzu severek takip ediyorum. Sınavınızın sonucu umarım istediğiniz gibi olur :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ne mutlu bana, yine gelin olur mu :)
    Amin inşallah. Teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Umarım sonucu güzeldir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Yastık günaydın:)
    Dilerim iyi sonucu açıklarsın bize bur'dan;)
    Böyle sofralarda kahvaltı etmeye bayılıyorum, hiç üşünmem, hazırlarım, ellerine sağlık:)
    Mutlu bir hafta olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç iyi yada kötü kendimi vezir de, rezil de etmeye hazırım :))
      Sofra da aslında çiçek ve bir iki aksesuar dışında özenilen bişey yok, yani özendiğim sofrayı gel gör demek istedim :)))

      Benden de sevgiler...

      Sil
  11. Güzel haberler alırsın inşallah canım <3

    YanıtlaSil
  12. Kazanacağınızdan eminim, bu arada bende isg uzmanı mühendisim :') ayrıca pembe aşığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm demek pembe aşığı :)))
      İnşallah Gözde, inşallah :)))

      Sil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...