...

...

Perşembe, Temmuz 08, 2010

Yaşamın İçinde Bir Düşüm Var




Hayallerim var. Hemde gerçekleşebileceğini hesap etmeden, öylece kabullendiğim belki de hayal oldukları için sevdiğim..

Belki bir gün gerçeğe dönüşebilir ama buna göre hazırlamıyorum kendimi. Sadece peşinden gitmek mutlu ediyor beni hepsi bu.

Bebeğimle yeni yaşama hazırlanırken, evim için yeni bir öykü yazıyorum. Taa ki bir gün gerçekleşene kadar...




Yüksek tavanlı, duvarları bembeyaz boyalı, bahçesinde renk renk çiçeklerin açtığı hani sonuç güzel olmaktan çok hayallerin gerçeğe dönüştüğünü gösteren sihir gibi bir yer. Eve adım atıldığında hissedilecek şey " ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar"duygusu olmalı.


Her zaman kalabalık masaları sevmişimdir. Etrafında bütün sevdiklerinizin olduğu kocaman bir masa ve keyifli sohbetler eşliğinde yenilen yemekler, içilen çaylar...


Enerjimi doğru akıtmak için salonum ve girişim kesinlikle geniş ve aydınlık olmalı. Çünkü evde beni ilk vuran şey ilk dokunuşun sihrini yansıtan antrelerdir.


Bunların ötesinde kişiye özel olduğunu hissettiren detaylar yakalamak istiyorum. Moda olan, yada çok satılan değil, benim için anlam ifade eden, başkasının ne dediği konusunu önemsemeyen, sadece kendi istek ve ihtiyaçlarıma göre döşenmiş olan.


Küçük ama mutlu evin sakin mekanlarında ulaşılan mutlu bir son ve sadece hayallerin gerçeğe dönüştüğü bir yer olsun istiyorum...







10 yorum:

  1. Hayallerinizin en kısa zamanda gerçeğe dönüşmesini diliyorum.Görseller içimi açtı doğrusu.Evler ,bahçeler ,kır sofrası hepsi çok çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. resmen fotoğraflara bakıp hayalinizdeki evi gözümde canlandırdım ve hayran kaldım
    inşallah çok daha güzeli sizin olur:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyorum güzel dileğiniz için..Kimbilir belki birgün gerçekleşir..ama hayali bile güzel ;)Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler petitbeurre..Hayaller hiç bitmez değil mi ;)bizleride ayakta tutan hayaller olsa gerek..Sevgiye sağlıcakla kalın ;)

    YanıtlaSil
  5. Öyle güzel anlatmışsın ki... bu hayale ortak olmamak elde değil :)

    YanıtlaSil
  6. Ahu teşekkür ederim...Hayalimi paylaşabiliriz ;)

    YanıtlaSil
  7. UMARIM HEPSİ GERÇEK OLUR CANIM.EVRENE OLUMLU MESAJLAR VERMEYE DEVAM ET:-)))

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel bir ev , harika herşey anlatmakla başlar, sözlerle evrene yayalım hele bir
    gerisi gelir inşallah
    amin : )

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler özlemcim, inşallah seninkilerde gerçek olur ;)

    Mine; kesinlikle katılıyorum sana.. önce çabalıycaksın, sonra isteyeceksin ve sonra olacağına inanacaksın..bütün formül bu aslında..

    YanıtlaSil
  10. bütün hayallerin gerçekleşsin...dilerim...
    hem de çok kısa sürede:)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...