...

...

Cuma, Mayıs 29, 2020

Byron Bay Hinterland'da Çarpıcı Bir İspanyol Tarzı Çiftlik Evi




Beni bıraksanız sanırım yılın 10 ayını bahar, 2 ayı sonbahar, günün her saatini bağ,bahçe,dağ,bayır ya da düşen yaprakların arasında geçirebilirim.. Doğa olsun, açık hava olsun, yeşile doyayım, müzik yerine kuş sesi olsun, yıldızları görebileyim, yeter ki dört duvar olmasın :) 

İsmi lazım değil yüzünden baharı teğet geçtik neredeyse yazı karşılıyoruz. Doğada ve sokaklarda bu bahar pek çok keyifli an ve anı sığdıramadık ne yazık ki! Uzun doğa yürüyüşleri, doyamadığımız aile sohbetleri, birlikte yapılan kahvaltılar, pazar mangallarına hasret kaldık. Düşünmesi bile öyle güzel ki şu an..! 


Haziran ayının gelmesiyle birlikte yavaş yavaş toparlanma vakti geldi sanki. Herşeyin eskisi gibi olacağını bir süre daha sanmıyorum ama insan umut da etmek istiyor...

Her neyse olan oldu. Çok fazla o konulara girmek, zaten darlanmış ruhunuzu darlamak değil niyetim. O halde yeniden eski alışkanlıklarımıza yavaş yavaş dönmek için kendi adıma ilk adımı atıyorum ve tekrar bloguma dönmeye karar vermiş bulunuyorum. 

En son 1 yıl önce yazmışım buraya, çok utandım :(

Blog okumayı ve yazmayı çok severim oysa. Ne çok taslak ekledim bloga ama elim bir türlü yayınla sekmesine basmaya gitmedi. Neyse bir yerden başlamak lazım öyle değil mi? Çünkü bana İnstagram'dan sitem eden yıllardır bu blogun okuyucularına, sessizce takip eden isimsiz arkadaşlarıma ayıp ediyordum. O yüzden bugün güzel bir ev turu ile merhaba demek geldi içimden. Zaten burası bir keyif alma, sıkıntılardan uzaklaşma yeri değil mi ki! 

Öyleyse hadi başlayalım...



Byron Körfezi'ne 10 dakika mesafede bulunan, Hinterland tepeleri arasında bölgedeki en yüksek konumda yer alan, ev sahipleri Emma ve Tom'un 4 çocukları ile paylaştığı The Range adını verdikleri Avustralya çiftlik evine götürüyorum bugün sizi. 


Bu çiftlik, ispanyol dekorasyon ruhunu çok iyi yansıtan, içeri adım attığınız an sizi rüyada hissettirecek güzelliğe, özenle seçilmiş mobilya ve aksesuarıyla kendi karakterine sahip özel bir ev. 



120 dönüm üzerine kurulu bu rüya aile evi, geri dönüştürülmüş ahşaplar ve yerel zanaatkarlar tarafından özel üretim mobilyalar kullanılarak doğal malzemelere vurgu yapılarak inşa edilmiş


Dönemleri, dokuları karıştırmaktan korkmayan ev sahibi, iç güdülerine güvenerek ve evini kendi için anlamlı olan parçaları toplayarak rustik sadelik içinde dekore etmiş.




Estetiğe ek olarak, doğanın ve mevcut tepelerin çarpıcı manzarası karşısında büyülenmemek mümkün değil.

Doğaya saygının ön planda olduğu, dekorasyon çözümleriyle de bu ev umarım size de ilham verir…









14 yorum:

  1. instagramda gördüm küsmeyin diye geldim :) buradayız. Güzel bir ev yine.
    Devamını bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Küsmesem gelmeyecektiniz demek ki :) siz burada olduğunuz sürece ben de yazarım o halde!

      Sil
  2. İnstagram bizi bozdu be Sebim .
    Her gün heyecanla beklerdim Pembe Yastık yeni yayın yapacak mı diye ... Hey gidi günler hey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozdu be Nilgün abla :) biz de ihmal ettik ama. Oysa ki ben istatistikleri görüyorum. Takip edenler, bloga girip bakanlar, arada sitem edenler, özlediğini söyleyenler hala var. Eminim sende de öyledir. Tabiki instagram kolayımıza geldi ama burada ki tadı bulamadım ben orada. Sen ve Ahu benim ilk blog arkadaşlarımdınız. Yeriniz hep ayrı bende. Sadece bu sebepten değil tabi.. O güzel günleri hatırlayıp iç çekmemek mümkün değil..ekran başında yorum beklediğimiz, tatlı tatlı haberleştiğimiz, güzel zamanlar..Ah deyip kocaman bir iç çekiyorum şimdi :) Sende yaz bekliyorum..

      Sil
  3. Keyifli bir ev, güzel anlatımınızla çok daha keyifliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Yine uğrayın olur mu? :)

      Sil
  4. Blog okumayı çok özlemiştim. Özellikle de sizi. İyi ki yazdınız. Harikasınız ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de burada olmayı çok özlemişim. Siz okudukça ben de artık daha çok yazmaya çalışacağım. Yine gelin, hep gelin :)

      Sevgiler

      Sil
  5. Bayılıyorum! Sana da, bloguna de, bizimle paylaştığın evlere de bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskisi gibi burada yorumlarda buluşmaya bayıldım :) Teşekkürler, sevgiler..

      Sil
  6. Ben de sizi ilk blog yazılarınızla tanımıştım çok sonra instagram hesabınızı görünce pek sevinip takibe başladım ama blog bambaşka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog okuyucusu da benim için bambaşka :) Hep beraber olabilmek dileğiyle..
      Gelip ses vermeniz mutlu ettin beni:) teşekkür ederim.

      Sil
  7. Hoşgeldiniz. Ara verince insan kopuyor blog okumaktan. Nasıl olsa yazmıyor diye girmiyordum ne zamandır. İnstagram da gördüm mutlu oldum. Haftada bir yazın, ayda bir ama mutlaka yazın bence. en azından kendiniz için olmasa bile bizim için yazın :) Çünkü pembe yastık benim en sevdiğim dekorasyon blogu. insragramda aynı evleri görmekten çok sıkıldık. Farklı öneriler görmeye ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
  8. Hoşbulduk. Evet bende yazmaktan koptum. Tekrar uğramanıza sevindim. Umarım daha sık beraber oluruz. Teşekkürler güzel sözlerize de...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...