...

...

Cuma, Ocak 14, 2011

Beyaz Yatak Odası




Dekorasyonda sakin ve huzurlu mekanlar yaratmak için ağırlıklı olarak beyaz tonlarını ve beyazın yanına renk katmak için soft renkleri tercih edebilirsiniz. 

Hem unutmayın açık renkle döşenmiş odalar daha aydınlık ve büyük görünür.

Haftasonunuz güzel geçsin!

14 yorum:

  1. yatak odası çok hoş ama yatak başına yani tepeye birşeyler koymak rahatsız ediyor beni malum deprem korkusu ya da tedbiri diyelim : )
    yaaa ama önce evden işim olup çalışma odam beyaz olsun ama daha önce de yeni bir evimiz olsun : ) -billiyorum çok oldum evrene anlatayım dedim derdimi : ) -

    YanıtlayınSil
  2. ay ilahi minecim güldürdün beni ;)inşallah diyelim..biz isteyelim de belki olur değil mi ama...

    YanıtlayınSil
  3. Amannn harika gerçektende..Ne kadar huzurlu görünüyor

    YanıtlayınSil
  4. Muhteşem görünüyor.Tam hayalini kurduğum yatak odası,bakalım benimki de böyle olabilecek mi...

    YanıtlayınSil
  5. bloğunu gezerken içim açılıyor..ne kadar soft ve zevkli bir blog..sevgiler..

    YanıtlayınSil
  6. görsel seçimleri her zaanki gibi harika, iyi haftasonları tatlım .)

    YanıtlayınSil
  7. seçimlerin nefis canım kalbümden vuruyo beni:) ilham alıyorum baktıkça..

    YanıtlayınSil
  8. beyaz hep asil... zaten bu sene genel olarak salon takımlarında yatak odalarında yemek odalarında beyaz trend. Nereye gitsem beyaz görüyorum önce:) Ama ne kadar dayanıklı olur, ne kadar kullanışlı olur onu bilemem. Lake olanlar süper duruyo:)

    YanıtlayınSil
  9. Bu oda benimm olsun:) Beyaz yatakodasi insana huzur veriyor..

    YanıtlayınSil
  10. çok güzel...beyaz,huzur demek:))

    YanıtlayınSil
  11. çok hoş bir dekorasyon..
    bende de hiç akıl yokmuş,evlenirken hep klasik ahşabı doldurdum evime,şimdilerde beyaza boyayıp duruyorum..
    tabi bewcerebildiğim kadarını:))
    sevgiler şekerim,bebişi öptüm uzaktan...

    YanıtlayınSil
  12. çok güzel bayıldım bayıldım....
    yeni evimi döşemek istiyorum....

    YanıtlayınSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...