...

...

Çarşamba, Ağustos 18, 2010

SICAAAK



Yılın bu ayını hiç sevmiyorum. Söz konusu Ağustos olunca evde camları açmak ve serinlemeyi umut etmek hayal gibi. Dışarıdan içeri girmeyi sabırsızlıkla bekleyen sıcaak hava bütün ruhumda barındırdığım enerjiyi alıp götürüyor. Baharda esen hafif sabah rüzgarlarını çok özledim.
Yaşasın ki Ağustosun bitmesine az bir süre kaldı ve inanın ben yeni başlangıçlar yapmak için 06 Ekim 2010 tarihini sabırsızlıkla bekliyorum.

Hepinize taze başlangıçlar, mutluluklar ve keyif diliyorum.





6 yorum:

  1. 6 ekim ?:))

    resim yine nefis yanlız

    YanıtlaSil
  2. Aylincim bebişimiz olcak inşallah ;))))

    YanıtlaSil
  3. fotoğraf harika ama ağustos sevilmez mi:) ben de sonbaharın aylarını hiç sevmiyorum:) kış olsun temiz olsun:)

    YanıtlaSil
  4. teyzoşuyla aynı burçtan mı olacakmış annişi?aman da aman.

    YanıtlaSil
  5. Zeynepcim; bu sıcakta kocaman göbüşün olsun da gör canım ;)şaka bir tarafa gerçekten bu aylar inanılmaz zorladı beni. Ben daha çok ilkbaharcıyım ;)

    YanıtlaSil
  6. Evet teyzoşu, kimbilir belki aynı gün doğar ;)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...