...

...

Çarşamba, Ocak 06, 2016

Hayalimdeki ev / bölüm 2
















Country Living sitesinde gördüğüm bu fotoğraflar iki evin bileşimi aslında.

Bu postu hazırlarken inanın ki nasıl toparlayacağımı, nereden başlayacağımı bilemedim. Her bir fotoğrafta ilham aldığım o kadar şey var ki; ancak esas büyüleyici olan şey ne biliyor musunuz kendi hayalime adım atmış gibi hissediyorum kendimi.

Düşünsenize evin arkasında yemyeşil bir orman var ve yaz aylarında pencereleriniz sonuna kadar açık, kuşların cıvıltıları ile uyanıyorsunuz. Gününüzün çoğunu dışarıda, çam ağaçlarının, defne yapraklarının  altında neredeyse orman hayatının tam göbeğinde geçiriyorsunuz. Evin bütün odaları aynı yeşil manzaraya bakıyor...Gün boyu bu sesleri duymak ve yeşile bakmak dünyada ki en büyük lüks sanırım.

Peki, bu fotoğraflar sizde de aynı duyguları uyandırmıyor mu?

Evet, her şey çok orjinal ve otantik. Her odada farklı bir atmosfer var. Eski ile yeninin, ahşap ve beyazın, modern ve klasiğin tam bir karması söz konusu. Konu şu ki, ben bayıldım. Özellikle ahşap ve beyazın birlikte kullanıldığı evlere olan zaafım nedeniyle daha da çok sevdim.

Umarım siz de seversiniz.  

Hayalimdeki ev/ bölüm 1 için buraya bakabilirsiniz.

Hayalsiz kalmayınız efendim, sevgiyle...










3 yorum:

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...