...

...

Perşembe, Kasım 01, 2012

Sonbahar'a veda...


Hoşçakal Sonbahar
Yine gel olur mu?..


10 yorum:

  1. Ama daha bitmesin, daha koca 30 gün var. Daha yaprakları dökülmemiş çok ağaç var :)

    YanıtlaSil
  2. Ah buraya sonbahar yeni geldi; gerçi tişörtle yağmur altında gezmek ne denli sonbahar sayılır bilemem:))Yaz sonunu hep severim...

    YanıtlaSil
  3. Evet evet yine gelsin ;-)
    Fakat gitmeden azıcık daha beklesin ;-)

    YanıtlaSil
  4. Güle güleeee yine bekleriz Sonbaharcık:)

    YanıtlaSil
  5. ohh fotoğraflara bakınca sonbaharı bi daha sevdimmm.. kış gelsin artık, battaniyelere sarılıp tv izleyelim, limonlu çay içip çekirdek çitleyelim :)

    YanıtlaSil
  6. Evet haklısın kış geldi artık dimi ya.....

    YanıtlaSil
  7. SONBAHARDA YAPRAKLAR DAHA BİR GÜZEL RENKLERE BÜRÜNÜYOR GÖZÜMÜZ KALIYOR SENEYE TEKRAR DEDİRTİYOR İNSANA EFENDİM BEN ARANIZA YENİ KATILDIM...BEKLERİM BİR SONBAHAR KAHVESİNE ...

    YanıtlaSil
  8. Bu sabah Baku'de de Sonbahara veda ettik :( Soguk kendisini iyice hissettiriyor, gokyuzu kapkaranlik, ruzgar agaclari yerlerinden oynatircasina kuvvetli esiyor. Cok kisa surdu hazan mevsimi :(

    YanıtlaSil
  9. Çok üzülüyorum içimize sinemeden gitti sonbahar!!Neyse ki paylaştığınız kareler gibilerine bakıp bakıp bir nebze keyifleniyor insan.Burada ,Bodrum'da rüzgar ve yağmur var ,her sabah kara bulut kaplı bir güne uyandığımıza inanamıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ne guzel bir kolaj bu, o elma kalbe bayildim. Ya ben daha sonbahara doyamadim, gitmesin hemen...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...