...

...

Cumartesi, Eylül 16, 2017

Mallorca'da harika bir ev





Yaz tatili bitti ve bu pazartesi okulun ilk günü. Karışık duygular içindeyim: bir taraftan yazın bitmesini istemiyorum, diğer taraftan her şeyin normale dönecek olmasından memnunum.. Ana, oğul birlikte tüm yaz dip dibe vakit geçirdiğimizden olsa gerek, gün içinde tek başıma neler yapıyordum unuttum sanırım :) Yoksa yaz sıcağına karşı bir hayranlığımın olmadığını gayet iyi biliyorsunuz :)

Sonbahar kapıda olmasına rağmen hala size gösterecek çok güzel yazlık evlerim var. Umarım arayı açmayız bu sefer :)

Bugün İspanya'nın Mallorca adasındaki bu çarpıcı yazlık evle merhaba diyorum size..
Ev, iç mimar Catalina Socias (Catalina Socias by Cassai) tarafından eski bir balıkçı evi iken, rüya evine dönüştürülmüş. Gözlerimi kocaman açıp fotoğraflara bakarken, içimden geçenleri az çok tahmin edebiliyorsunuzdur.

Akdeniz'in tüm güzelliğinin ön plana çıktığı ve ailenin birlikte zaman geçirmesine uygun tasarlanmış açık oturma alanlı teras, evin en dikkat çekici noktalarından biri. Benim favorim ise, sonsuz maviliğe uzanan, Akdeniz'e karşı olan geniş pencereli yatak odası. Özel tasarım panjur dolaplar, uçuşan tüller ve mavinin en güzel tonları insana ilham verecek güzellikte.

Özetle; sahil kasabasında yaşama hayalleri kuran biz fanilerin bir an önce isteklerine kavuşmasını dilerim. :)

Ve pazartesi yeni bir eğitim yılı başlıyor. Okula başlayacak yavrularımız için harika bir sene olur inşallah...

Herkese mutlu haftasonları!























Fotoğraflar: El Mueble








5 yorum:

  1. En son fotoğrafta ki banyoya bayıldım. Bu yaz banyodaki duşa kabini kaldıracaktık fırsat olmadı,piyasa fiyatları zorladı, içime sinmedi vazgeçtik. Mete şöyle bir lavobo sehpası yapsın bana:) fikir oldu dostum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. En yakın arkadaşım Ispanyol, yazınızı büyük bir keyif ile okudum. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Görselleriniz oldukça güzel. Biz de içeriklerimizi sizin sitenize bakıp kendimizi geliştiriyoruz.
    Boya badana yaptırmak için son derece ideal.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Görseller muhteşem! Gerçekten büyük ilham oldunuz bana şu anda.
    Ben de bloguma beklerim sizi: www.evdeyasam.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...