Özellikle bahar mevsiminde pastel renklere
karşı zaafım artıyor. Normalde evimde çok renkli biri değilimdir. Bakmayın
blogumun adının "Pembe Yastık" olduğuna. Aslında pembe olan ev
eşyasına da sahip değilim (!) . Şöyle cıvıl cıvıl, insanın kanını kaynatan evleri
görünce evim renksiz geliyor gözüme ama ne yapayım ben de böyleyim işte..
Görünce sever, olunca istemez cinsinden :)
Evet ne diyordum; baharla birlikte gelen
"renkli olma" isteği yaz mevsiminin bitimine doğru son bulur
bende. İşte böyle mevsimine göre değişkendir benim beğenilerim. Tek bir kalıba,
stile, beğeniye müptela olamıyorum. Açıkçası gözüme güzel gelen her şeyi
sevebilirim ben.
Mesela şu fotoğraflardaki pastel detaylardan
acayip enerji aldım bugün. Bu enerji umarım benim gibi size de geçmiştir
Fotoğrafların sahibi Kim
Timmmerman adlı Hollandalı bir iç mimar.
♡
Hepinize cıvıl cıvıl, enerji dolu bir
hafta sonu dilerim...



























