...

...

Salı, Aralık 30, 2014

2015'e iki kala... Zara Home









2 gün sonra yeni yıl başlayacak. Yılın son günlerinin muhakemesini yapmak adettendir ya hani ister -istemez zamanın dışında bırakarak kendimi, bu yıl yaşadıklarımı düşünüyorum. Dünyada, ülkemde, hayatımda olup bitenleri, bu olayların neresinde durduğumu, kafamda ki "ideallere" ne kadar yaklaştığımı sorguluyorum... tüm bunlara ilaveten yeni yıla dair planlar, umutlar, hayaller ekleyerek  kendimce liste yapıyorum...

2014, daha fazlasını hiç mi hiç istemeden, sevdiğim ve değer verdiğim insanların, sadece iyi olduklarını bildiğim sürece; sevindiğim ve şükredebildiğim bir yıl oldu.

2015 yılı nasıl olacak bilmiyorum. Yeni yılın en güzel yanı, adı üstünde, bir yeniliği taşıması ve bunu yanında bir parça da olsa motivasyonumuzu yükseltmesi bakımından önem taşıyor benim için.

Umarım yeni yıl ihtiyacı olan herkese cömert davranır. Geriye dönüp baktığımızda ise 2015 yılını şükranla anarız..

Mutlu yıllar herkese!
















images # zara home #





Cuma, Aralık 26, 2014

★ ★ ★ Yeni Yıla Hazır mıyız? ★ ★ ★






Aslında yeni yılla ilgili beklentilerimden, biraz ordan -biraz burdan bir şeyler paylaşacaktım ki benim şu aralar kafamın içinde davul var sanki. O nedenle ne yazacağımı tam toparlayamadım. Yazdım sildim.. tekrar yazdım -bir daha sildim. Ben en iyisimi yıl bitmeden yılbaşı temalı beğendiğim fotoğrafları ekleyeyim de aklımda kalmasın.

Mutlu Hafta sonları!
















Cuma, Aralık 19, 2014

I ♡ WEEKEND







Hafta sonu İsveç'te ki bu eve gidelim mi?


Büyük pencereli, deniz ve orman manzaralı bu evde bir kaç ay kalabilirim ben. İnternet yok, gürültü yok, trafik yok, beton yok.. sadece huzur var. Düşünmesi bile beni mest etti.

O zaman dileyelim de hafta sonumuz yeşiller içinde, sakin ama mutlu geçsin... 















images # fantastic frank #











Perşembe, Aralık 18, 2014

Sadeleşmek Lazım








Şu sıralar sadeleşmeye takmış durumdayım. Bazen o kadar çok gereksiz ve ihtiyacım olmayan şeyler almışım ki üstüme üstüme gelmeye başladılar. Bugün ardiye'yi bir düzene sokayım dedim. Eşimin tamir edeceğim diye ayırdığı eşyalar, benim biriktirdiğim boş kutular, Kaan'nın artık kullanmadığı kırık oyuncaklar, yarım bıraktığım boyanmamış ahşaplar sanki amacı dışında ne varsa oraya atılmış gibiydi. 

Bugün günümü ardiye temizliğine ayırarak, üzerimde ki yükten ve gereksiz eşyalardan kurtulmuş oldum :) Düzenli olarak yapılan dip bucak temizlik ruhu hafifletiyor sanki..

İşimi bitirip bloga yeni yıl dekorasyonu için resimler ekleyeyim derken; ferah, tazelik hissi veren bu evi görünce vazgeçtim. Hazır ruhum hafiflemişken şöyle içimizi açacak bu evi paylaşmadan olmaz tabi ki..

Ben sevdim, umarım siz de seversiniz..











images #Micasa#