Bazıları İlkbaharın gelişi, kuşların cıvıltısı ile aynı duyguyu hisseder.. Kimi Yazın sıcaklığını, güneşin parlaklığını sever.. Diğeri düşen yaprakların çıtırtısına, doğadaki renk cümbüşüne hastadır.
Her yeni yıl; yeni umutlara, yeni hedeflere ve hatta yeni bir yaşa adımdır. Sadece "yeni"lik fikri bile yetiyor insanı hareketlendirmeye. Tüm dünyayı etkisi altına alan, heyecanlandıran, her insanı aynı anda benzer duygularla coşturan, yüreklerimizi ısıtıp, gözlerimizin ışıl ışıl parlamasına sebep olan daha büyük etkili bir dönem var mıdır acaba?
image # elmueble #



























