...

...

Cuma, Haziran 06, 2014

Mutlu Hafta sonları!






Hafta sonu gelmiş bile... 
Haziran ayını hiç bu kadar serin ve yağmurlu geçirmemiştik. 
Ben hiç şikayetçi değilim bu durumdan, tam tersine gayet memnunum. Biliyorum ki 1 haftaya kalmaz sıcaklar başlar İzmir'de. Bırak hobilerinle uğraşmayı, elini kolunu kaldıracak halin kalmaz. O nedenle serin havayı fırsat bilip, ahşap boyuyorum bende. Öyle abarttım ki 4-5 boyama birden yapıyorum.


O zaman bu hafta sonu ne yapmalı? 
Başlanılan işler bitirilmeli, aralarda keyifli filmler izlemeli, öğleden sonraları şekerleme yapmalı , hoş sohbetlerle anlam kazanan bir hafta sonu geçirmeli. Yani en azından ben öyle yapacağım.

Umarım sizinki de renkli, bol üretimli ve mutluluk içinde geçer.







images # Alvhm #





Cuma, Nisan 25, 2014

Beyaz ve Işık









Bir kaç gündür İzmire yaz geldi desem abartmış olmam. Biz şehir olarak baharı atladık, yaz hazırlıklarına başladık :) Evdeki koyu renkli, kalın, tüylü ne varsa kaldırdım bende.

Hazır yaz modundayken beyaz dekore edilmiş evlerle içimiz ferahlasın...











 images # 1.laura ashley 2.. thewhitelighthousefurniture 3...4 house to home 5....birchlane #