Salı, Haziran 03, 2014
Cuma, Nisan 25, 2014
Beyaz ve Işık
Bir kaç gündür İzmire yaz geldi desem abartmış olmam. Biz şehir olarak baharı atladık, yaz hazırlıklarına başladık :) Evdeki koyu renkli, kalın, tüylü ne varsa kaldırdım bende.
Hazır yaz modundayken beyaz dekore edilmiş evlerle içimiz ferahlasın...
images # 1.laura ashley 2.. thewhitelighthousefurniture 3...4 house to home 5....birchlane #
Salı, Nisan 15, 2014
Pembe Hayaller...
Bloguma karşı artık suçluluk hissediyorum. Ne çok olmuş yine yazmayalı.
Tembellik aldı başını gidiyor, alışıyor bünye hemencecik. Pztesi - Game of Thrones, Salı günü Kurt Seyit ve Şura, Çarşamba- Muhteşem Yüzyıl, Haftasonu Survivor derken ammada ekrana kitlendim bu aralar. Ne kitap okuyorum ne aman aman boya yapıyorum. Arada bazen kağıtlarla oynuyorum o kadar.
Ama suç bende değil Ay tutulmasında. Bugün 09:42 de Ay tutulması vardı izlediniz mi? En çok Terazi, Akrep, Yengeç burçlarını etkileyecekmiş. Resmen ayağınızı denk alın dedi kadın, benden söylemesi :)
Terazi erkeği oğlum haftalardır bunalım içindeydi. Meğerse tutulmadanmış:) Ya da 3.5 yaş sendorumu bilemiyorum ama beni de 36 yaş sendromuna soktuğu kesin. Maşallah sendromları bitmiyor bunların.
Terazi erkeği oğlum haftalardır bunalım içindeydi. Meğerse tutulmadanmış:) Ya da 3.5 yaş sendorumu bilemiyorum ama beni de 36 yaş sendromuna soktuğu kesin. Maşallah sendromları bitmiyor bunların.
Çok burçlara takılmam aslında. Sadece böylesi günlerde evrende yoğun enerjiler biriktiğini düşündüğüm için etkilendiğimize inanırım o kadar.
Neyse işte, öylesi bunalım günlerinden birinde bu evi yaptım. Kutunun içine pembe hayallerimi sakladım. Büyümeyen ruhumla evcilik oynadım :) pek iyi geldi.
İnanın yapması çok keyifliydi. Sizde deneyin...hem karşılıklı evcilik oynarız belki :)
Bu arada instagram kullanmaya uzun zamandır dirensemde bu aralar hareket olur diye hesap açtım. Beni bulmak isterseniz kullanıcı adım : pembe_yastik
En güzel günlerde buluşmak dileğiyle esen kalın efendim...
Cuma, Mart 28, 2014
Uyanış...
♡
Canımızı sıkan olayların bittiği, şenlikli, bol kutlamalı ve yeni başlangıçlara adım attığımız harika bir hafta sonu diliyorum.
♡
♡
images # elmueble #
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)












