...

...

Pazartesi, Şubat 29, 2016

Sahil Evi / Birazda Alaçatı, Foça'dan..





Instagram'da Foça'yı ve Alaçatı'yı bitiremedim. Ama bitmiyor ben ne yapayım? Rengarenk kapılar, pencereler ve her sokakta bir milyon detay var. Tamam bu son bir daha çekmeyeceğim diyorum karşıma pencereden aşağı sarkmış bir çiçek çıkıyor ve kendimi tutamıyorum. Bir tek bana mı böyle harika geliyor? Bazı görüntüler sanki film karesi gibiydi.

Benim Alaçatı ve Foça sevgim kalabalığın olmadığı sakin zamanlar...Bahar ile birlikte daha da pekişen bir aşk sanki! Bizimkiler bu sevgimi bildiğinden olsa gerek; İzmir'e kim gelirse gelsin hemen ilk oraya gidiyoruz. Hemen planlar yapıldı, ne yenilir? nerede içilir ? üzerine ciddi çalışıldı. 

Özet şu ki; şehir hayatında almadığım kadar enerjiyi, mutluluğu depolayıp öyle eve döndüm şu iki günde.

Trafik oldukça yoğundu. Sanıyorum hepimiz doğaya, renklerine hasret yaşıyoruz. Fırsatını buldukça ilçelere, köylere akın ediyoruz.."Biz ne zaman böyle yerlere taşınacağız?" kritiğini yaparak güzel bir hafta sonu geçirdik. Yaklaşık 5-6 yıldır bunun hayalini kuruyorum. Sonuç; Şimdi yapamıyoruz bari yaşlanınca şehirde olmayalım.(nokta)

Çok fotoğraf çektim ama burada paylaşmıyorum biliyorsunuz :)Bakmak isterseniz instagram hesabımdan görebilirsiniz..



Ee bu yazı fotoğrafsız olmaz bari bloga uygun bir şeyler ekleyeyim..Eklediğim sahil evi her şeyi özetliyor aslında! 














Photographer : Alicia Taylor








9 yorum:

  1. Komşu olalım yaşlılığımızda oralarda olur mu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehirde işin bitince buraya gel olur mu? çok güzel hatta harika olur :)

      Sil
  2. Wonderful country house!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  3. alaçatı ve foça her zaman her daim favorim. Gittiğimde hep ne olur buralarda bir gün yaşamak bize de nasip olur diye bol bol dualar edip mesajlar gönderiyorum :)
    Kim bilir belki bir gün olur..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kalbimle istiyorum..inanıyorum ki bir gün gideceğiz oralara!yani inşallah :)

      Sil
  4. Hayalin hayalimiz Sebi..şehir hayatı çok yorucu. Umarım bir gün tüm dileklerimiz gerçek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevremde o kadar çok ki şehirden kaçmak isteyen. Yaşam standardını korumak için insanlar deli gibi çalışmak zorunda kalıyor. Hayallerimizi, isteklerimizi hep erteliyoruz. Keşke diyorum ki, bu yaşlarda o hayatı seçme şansımız olsa.. Geç kalmadan harekete geçmeli!yani ben elimden geleni yapacağım, sende yap olur mu? :)

      Sil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...