...

...

Perşembe, Mart 19, 2015

Komidin Örnekleri





Mevsim geçişlerinde ya da canımın istediği her an evde ki objelerin yerini değiştiririm ben. Özellikle salonun konsolu, benim çalışma masam, orta sehpa ve şifonyerin üstü sürekli değişir. Tamam bu sefer daha güzel oldu, bir daha değiştirmeyeceğim desem de üç gün sonra sıkılırım o görüntüden.
Bugün internette gezinirken yatak odalarımızın olmazsa olmazı komidin örneklerine takıldım.
Kimi zaman kitaplarımızı, gözlüğümüzü, çalar saati ya da canlı bir çiçeği koyduğumuz, işe yarasın ya da yaramasın unuttuğumuz ıvır zıvırı bizim için başucumuzda tutan komidinler olmadan ben yapamam doğrusu. 
Beğendiklerimi hemen sizlerle paylaşmak istedim. 
Size de fikir verir belki…







images: // El mueble






3 yorum:

  1. Ben de komidinsiz yapamam,hiç olmadı şöyle şık bir sandalye falan olmalı yanımda.Bu fotoğraftakiler de çok güzel Sebi.Hele son görsele bayıldım.Şimdiden mutlu haftasonları canım.Gezesim vardı benim yine yağmur yine soğuk,pöfff...

    YanıtlaSil
  2. Son görsele bakmak benimde içimi ısıtıyor. Evet hafta sonu yine soğuk olacakmış. Mart yine yaptı yağacağını..Şahane bir hafta sonu geçirmeni diliyorum. Kek varsa gelebilirim :))

    YanıtlaSil
  3. keyifle gezindim aralarinda:)
    hepsi birbirinden guzel...fircami alasim geldi..boyalarimi ozlemisim
    yaz evinde hepsini biraktim,,,ama oumuzdeki hafta gidiyorum,,,vede temizlik fasli bitince ...hemen baslamaliyim..boyaya
    sevgilerimi birakiyorum..

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...