...

...

Salı, Aralık 09, 2014

Işıltılı Aralık








Yılın bu dönemi gelince içim kıpır kıpır oluyor. Her yer ışıl ışıl... Birbirinden güzel yılbaşı süsleri mağazalarda çoktan yerini aldı. Hepsinden satın almamak için insanın kendisine hakim olması gerçekten çok zor. Bu yıl kendime yasak koydum, pek fazla bir şey almadım. Daha önceki yıllardan alıp da kullanmadığım mumlar, süsler, ıvırlar zıvırlar evde yeterince kalabalık yapıyor. Yine de ışıltılı mağazalarda elim gitmiyor değil :) Aklıma aldığım karar geliyor sonra, zorlansam da vazgeçiyorum.

Kısacası, bu yıl yasaklıyım ben. Tüketim çılgınlığından biraz uzak kalmalıyım...

Ama size bol ışıltılı görseller seçtim :) Bakalım beğenecek misiniz?






























Images :# 1. Jemma Watts 2.3. Jon Day 4. Pottery Barn 5. Debenhams 6.8 Laura Ashley 7. Todaysgardencenter 9. Tesco  10. Pinterest #








3 yorum:

  1. Allah'ım napıcamı şaşırıyorum,bu kadar mı güzel şeyler olur,bayılıyorum bu hazırlıkların hepsine

    YanıtlaSil
  2. sooo lovely and sweet!!! angie

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...