...

...

Perşembe, Kasım 20, 2014

Gant Home








Yaklaşan yılbaşı nedeniyle bloglar, instagram kırmızı paylaşımlara bürünmüş durumda. Blogum'da yılbaşı dekorasyonu için biraz daha bekleyeceksiniz çünkü tam yılbaşı havasına giremedim ben, Aralık ayı'nın gelmesini bekliyorum..

Her ne kadar instagram hesabımda paylaşım yapsamda, eskilerin ekmeğini yiyorum :) elimde bekleyen yılbaşı kartı bitmeyi bekliyor mesela, hala tık yok..








Ne diyordum..

Açık tonlarda döşenmiş evleri seviyorum. İçimi ferahlatıyor... Açık renk denilince; başrolde tabi ki beyaz renk var. Özellikle evleri ferah gösteren mavi, lacivert, sarılar en çok yazın tercih edilse-de ben her mevsim bu renkleri sevebilirim.

Mevsimin renklerine inat bugün mavili dekorasyonda çok sevdiğim bir marka olan Gant'ın resimlerini sizler için seçtim. Avrupa ve Amerika'da oldukça popüler olan marka'nın Gant home bölümü Türkiye'de sadece İstanbul'da var ( her zamanki gibi..).


Bakalım benim gibi sizde sevecek misiniz bu markayı...














Images: Gant Home / Photographer: Jesper_Brandt











8 yorum:

  1. Şu bahçeye açılı kapılı odaya bayıldım, bittim... Gerçi şu yabancıları anlamıyorum koltuğun arkası dönük, ben tam kapının karşısına koyardım, sonra yan gelip yatar dışarıyı seyrederdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en çok orayı sevdim..onlarda kafa başka çalışıyor şekerim :)

      Sil
  2. Mavi şişelere bayıldım ve o bisikletten babamın vardı ben çocukken :)

    YanıtlaSil
  3. Her bir detayına bayıldım. Beni de çocukluğuma dönderdin Pembe Yastık. Ahşap evlerin kokusunu özlemişim :(

    YanıtlaSil
  4. Çizgili kumaşa bayılırım. Baktıkça açıldım vallahi. Ev sahipleri biraz dağınıkmış benim gibi, daha bir ısındı içim :)

    YanıtlaSil
  5. Pembe pembe ellerinle nereden buluyorsun bu tatlı anları şekerim. Tek geçiyorum seni zevkli hatun denilince...

    YanıtlaSil
  6. Sitenize girdikçe içim açılıyor. Resimlerdeki ayrıntılar o kadar muhteşem ki huzurun içinde asırlarca yaşayası geliyor insanın.

    YanıtlaSil
  7. Bisiklete ben de bayıldım. Doğal olanı buymuş gibi geliyor insana. Lacivertli yastıklar favorim yine de. Rahmetli anneannemim evine benzettim ahşap olanı, çivilerini sayasım geldi çocukluğumda yaptığım gibi

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...