...

...

Salı, Nisan 15, 2014

Pembe Hayaller...





                                                                              

Bloguma karşı artık suçluluk hissediyorum. Ne çok olmuş yine yazmayalı.

Tembellik aldı başını gidiyor, alışıyor bünye hemencecik. Pztesi - Game of Thrones,  Salı günü Kurt Seyit ve Şura, Çarşamba- Muhteşem Yüzyıl, Haftasonu Survivor derken ammada ekrana kitlendim bu aralar. Ne kitap okuyorum ne aman aman boya yapıyorum. Arada bazen kağıtlarla oynuyorum o kadar. 

Ama suç bende değil Ay tutulmasında. Bugün 09:42 de Ay tutulması vardı izlediniz mi? En çok Terazi, Akrep, Yengeç burçlarını etkileyecekmiş. Resmen ayağınızı denk alın dedi kadın, benden söylemesi :)
Terazi erkeği oğlum haftalardır bunalım içindeydi. Meğerse tutulmadanmış:) Ya da 3.5 yaş sendorumu bilemiyorum ama beni de 36 yaş sendromuna soktuğu kesin. Maşallah sendromları bitmiyor bunların.

Çok burçlara takılmam aslında. Sadece böylesi günlerde evrende yoğun enerjiler biriktiğini düşündüğüm için etkilendiğimize inanırım o kadar.

Neyse işte, öylesi bunalım günlerinden birinde bu evi yaptım. Kutunun içine pembe hayallerimi sakladım. Büyümeyen ruhumla evcilik oynadım :) pek iyi geldi.

İnanın yapması çok keyifliydi. Sizde deneyin...hem karşılıklı evcilik oynarız belki :)

Bu arada instagram kullanmaya uzun zamandır dirensemde bu aralar hareket olur diye hesap açtım. Beni bulmak isterseniz kullanıcı adım : pembe_yastik

En güzel günlerde buluşmak dileğiyle esen kalın efendim...










14 yorum:

  1. çok bekletmeyin blogunuzu :)

    YanıtlaSil
  2. Sizi severek takip ediyorum, instagram hesabınız olmasına da ayrıca sevindim..
    Sevgiler
    Güneş..

    YanıtlaSil
  3. Inanmak istemsemde söylediklerinizde hâkli olabilisiniz. Oglum da terazi burcu, ve yaklasik bir haftadır huzursuzluğu hat safada, gece donup duruyor yataginda, sabah uyandiginda ayri bir surat ayri bir vizirti...Ay tutulmasi cidden etkilemiş olabilir miniği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) bizimkinin uyku düzeni, yemek alışkanlığı hepsi değişti. Allah sonumuzu hayreylesin :)

      Sil
  4. Ay Sebi ben de aynıyım ben neden tutuldum bilmiyorum bloğa yazmadığım gibi yorum yazacak mecalim bile yok.Kafam çok dolu tek artım kitap okumak onun dışında aynı haldeyim.İnstagram olayına sevindim gözüm hep arıyordu seni.Gerçi o da bizi uzaklaştırıyor blogdan ya neyse...Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek bir biz değilmişiz :) Haydi silkelenelim Baharcım bak senin mevsimin geldi :))

      Sil
  5. bugün sudan sebeplerle höngürt foşurt ağladım, astım kestim ve ben yengeç burcuyum, etkilendiğime çok inanıyorum, yengeç burcunun yıldızı ay'dır, tutulmadan etkilenmemek kaçınılmaz zaten

    bir ara geleyim de şu evde oyun oynayalım :)) çok ciciş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy kıyamam kuzu sana...gurbette etkiliyor bizi emin ol :(
      Gel şekerim gel sana da başka renginden yaparım :)))

      Sil
  6. Harika! Bayıldım ben bu eve.
    Sen içindeki hayallerini biraz yana çek, bende koyayım:)
    Ellerine sağlık, bende kurt suracı oldum ama çok vurdulu kırdılı, acıklı sahnelerine bakamıyorum. Sonra mete ye anlattırıyorum:)
    ING de hastanızız yani...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Emelcim çok tatlı bir hatunsun sen ya...sensiz olur mu gel beraber oynayalım :)

      Sil
  7. Ayy zaten bunalımdan çıkamıyoruz ki hiç, yığınla etken var, ülkemizde bahane sıkıntısı da çekmiyoruz maşallah, bunal, ağla, bağır çağır hepsi hakkımız. Bir dolunay eksikti, o da gelsin, zaten mars habire birşeyler yapıyor hiç anlamıyorum. Fundayla kavga ediyoruz Mars ters dönüyormuş ay ondan çok gerginim diyiveriyorum:))
    Bu arada ev harika olmuş, tam evciliklik gerçekten:) Bunalımken bunları yapıyorsun bir de bunalım olmasan kimbilir neler neler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma aynen. Bizimki de boyuna bakmadan benimle çatır çatır çekişme halinde...Neyse ki bugün daha iyi. Çekim bitti mi ne :)
      Koca kız olana kadar evcilik oynayan biri olarak pek bir seviyorum böyle ıvır zıvır işleri :))
      Teşekkürler bu arada :)

      Sil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...