...

...

Cuma, Aralık 06, 2013

Kafamdaki Metaforlar...











Çarşamba günü Tchibo'nun yılbaşı temasını gördüğüm gün Alsancak mağaza da buldum kendimi. Kart yapmayı sevdiğimi biliyorsunuz, işte bahane oldu aldığım renkli bantlar, fon kağıtlar, delgeçler...

Aldığım günün akşamına hemen kartları yaptım. Panoyu yapmaya da dün gece Kaan Batu uyuduktan sonra karar verdim. 

Sanırım Aralık ayına en çok yıldızlar, kırmızılar, kozlaklar ve mumlar yakışıyor. Küçük ama etkisi büyük olan bu detayları evim de görmeyi seviyorum.









Sevdiğim birşey daha var ki o da paket yapmak. Beni bıraksınlar bir mağazaya senin işin paket yapmak desinler, bıkmadan sabah - akşam yapabilirim. Ama süreye karışmayacaklar, elimi ayağımı birbirine dolandırmayacaklar, o şartla kabul ederim yani...Sanki ben meşhur bir paketciymişim de transfer ediyorlar bende şartlarımı sıralıyorum...peh pehhh










Neyse...

Kafamdaki fikir başkaydı aslında. Ancak, başlayınca onu da yapıştırayım, bunu burdan geçireyim derken böyle bir şey çıkıverdi ortaya... Bu nedenle tarif edilecek bir kart değil benimkiler...











Resim de görüldüğü üzere malzeme listemiz de belli.






Başlayalım yapıştırmaya...







Benim için bu hafta pek keyifli geçmedi. Ardı sıra aldığımız tatsız haberler sonrası bir an önce iyi şeyler duymak istiyorum.

Umarım hepimiz için güzel haberlerin geldiği bir hafta yaşarız.


Mutlu hafta sonları!







23 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuş sebicim.ellerine sağlık.yaratıcılığına diyecek yok.umarım güzel haberleri bundan sonra alacaksın.ben öyle hissediyorum.kaan batuyu ve seni öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, çok tatlısın :) umarım hepimiz için güzel haberler gelir.

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık,bende bugün gezdim .Çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet hemde nasılll...zor tuttum kendimi.

      Sil
  3. Woow cok guzel kartlar Sebicim, keske birini bana gondersen ;) Haftasonun ve gelecek hafta istedigin gibi gecsin canim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok merci Ayfer hanım'cım...adresini bana gönder o zaman şekerim :))

      Sil
  4. Cancağızım ellerine sağlık. Babaanne nasıl oldu?
    İnşallah aldığın haber sağlıkla ilgili değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler. Babaanne de kötü birşey yok çok şükür.
      Sağlıkla ilgili değil neyse ki. Geçen gün mail de söylemiştim ya sana onunla ilgili, mail atıyorum şimdi sana.

      Sil
  5. kötü haberler bitsin...
    yaptığın güzellikler gibi güzel haberler gelsin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, bu yıl ne bunalım takıldım yaw :))
      Hepimiz için güzel haberler gelsin Cepaynacım...

      Sil
  6. merhabalar bende izmirdeyim uzun zamandır takıp edıyorum sızı cok da begenıyorum aynılarını yapmaya çalışıyorum falan...bu şekilli delgeçleri nerden bulabilirm. bıde o kıyamadığınız kaplama kâğıtlarınıza da bayılıyorum nerden ki?NUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözlerine teşekkür ederim. Tchibo da bulabilirsin. Kağıtların bir kısmı İnternet'den, bazıları yurtdışında yaşayan arkadaş göndermesi, bazılarınıda satın alıyorum.

      Sil
  7. yastık selam,
    Aralık ayı benim için de kırmızı ve yeşil demek, çok seviyorum..
    kartlar çok güzel olmuş,ellerine sağlık..
    ben hala İstanbul'dayım, buradaki hava durumu sebebiyle -gerçi İzmir'de de aynı:/-ciddi ciddi kış havasına girdim, eve döndüğümde kırmızılı, yeşilli herşeyi alasım var..bir de eksik kalan kış hazırlıklarımı bitirmek var aklımda, hevesimde..
    evet kötü haberler olmasın artık, hepimiz için huzurlu ve keyifli bir ay olsun..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul da cennettesin:) zamanın varsa Antalya da olmayan markaları gez- dolaş derim.
      Ben senin yastıkları merak ediyorum, görücüye ne zaman çıkıyorlar???
      Umarım yeni yıl 2013'den daha güzel geçer.

      Sevgiler

      Sil
    2. Yastık selam,
      Adress İstanbul'a gitmekti niyetim ama fena soğuktu, başka sefere artık..
      Bu sefer çok güzel dekorasyonlara sahip yerlerde yiyip içmeyi tercih ettim.
      Bende maşallah 20 kadar yastık olduğundan bir türlü bitiremedim tam olarak:))) ama olmadı önce salonunkileri tamamlayayım, sonra balkonunkileri bitiririm:))

      Sil
  8. Gitsin bitsin kötü haberler, iç sıkıntıları, çarpıntılar... Hep mutlu ol, olalım... Benim de pek iç açıcı değildi geçtiğimiz hafta amaaaan neyse sen paketleme işi bul beni de ekibine al , sonrada tek derdimiz ponponla mı süsleyelim paketi kurdelayla mı olsun:)))
    Harika şeyler çıkartmışsın ortaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet, bitsin...Milletce bu yıl çok canımız sıkıldı. Daha mutlu bir Türkiye, daha aydınlık bir gelecek için haydi elele :)))
      Sen halay başısın, biz senin yamağın olabiliriz ancak :))

      Sil
  9. Tchibonın yeni temasını görünce, zaten aklımın bir kısmı kaçtı, şimdi senin bu harika kartlarını görünce, bir kısmı daha kaçtı:) e geriye ne kaldı:)
    Mutlu bir pazartesi olsun, sıkıntıları atalım ya boşver, gelsinler ve gitsinler sırayla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz zaten aklı bir karış hava da gezenler grubundayız :))
      İnşallah tek derdimiz hobilerimiz olsun.
      Mutlu haftalar!

      Sil
  10. Bu arada ciddi bir durum yoktur umarım, bakma ciciş biciş şeyler yazdığıma dert sıkıntı hepimizde var, bi şey değil aşırı Polyanacılıktan hastaneye yatırılacağım olacağı o yani! üzülme sıkılma hep iyi ol sen :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...