...

...

Salı, Eylül 17, 2013

İlham veren "yatak odaları"



Dekorasyon da trendleri sıkı sıkıya takip etsem de, yaşam stilime, kişisel zevklerime, kalbime uymayan bir tarz, form, renk yada dekoru evime sokmaktan kaçınıyor hatta burada da paylaşmıyorum. Bu nedenle paylaşımlarımdan anlıyorsunuz ki ben country, provence, rustik tarzı çok seviyorum. Ve yine sizlerin de ilham alacağınızı düşündüğüm birbirinden güzel yatak odaları ile sonbahar enerjinizi yükseltebilmeyi umuyorum :)

iyi seyirler...




                                                   
                                                  

                                                                                                            



                                                                                                       



                                                                                                              



                                                                                                 



                                                                                                   



                                                                                                     



                                                                                                 

                                                                                                      

Fotoğraflar : Ashley Morrison


Not: Sınav sınav diye o kadar kafanızı şişirdim ya güzel haberi de vereyim dedim. Sınavı kazandım çok şükür :) Desteğiniz ve güzel sözleriniz için hepinize çok ama çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız...







15 yorum:

  1. Tebrik ederimm :)
    Bu duvarların tam tonunu öğrensem ne güzel olur. Yoksa direk bembeyaz mı boyamalı? Teşekkürler fotoğraflar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      Beyaz, kırık beyaz, antik beyaz hepsi olur :)

      Sil
  2. Her resimde ayrı ayrı huzuru hissettim :') Sınav içinde tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferah ferah içimiz açılsın :) teşekkürler

      Sil
  3. Geniş pencerelilerden birini alayım ben mümkünse...
    Ve bu arada kocaman bir "helal olsun" benden sana !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi senin olsun :)
      Sorma bu sınav kadar sorularına ve sonuçlarına itiraz edilen, yanlış soruların çok olduğu ancak iptal edilmediği başka sınav görmedim ben, nasıl bir çıkmazdaydım açıklanana kadar anlatamam. Çok şükür geçtim :) teşekkürler şeker.

      Sil
  4. 1.4ve 5. yatak odalarını çok beğendim içim açıldı resmen:)

    YanıtlaSil
  5. Yastık selam,
    Tebrik ederim!:)
    Rustik bana fazla "ahşap" gelse de, country ya da provençal yatak odasına en yakışan tarz bence de..bu tarzda oluşturulan yatak odaları çok daha huzurlu ve dinlendirici..

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle tabrik ederim :) resimler çok güzel ama ben böyle mobilyalar bulamıyorum ikea da kötü diyorlar ee digerleride pahalı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) walla mobilyalar ömürlük olmuyor, zamanla zevkler de değiştiği için pahalı mobilyalar almaktansa ikea gibi her bütçeye hitap eden ürünleri kullanıp aksesuarlar da biraz paraya kıyarsan istediğin şıklığı yakalarsın. Tüm dünya kullanıyor ama, demek ki alan memnun :))

      Sil
  7. kutluyorum sebiciğim...
    ve gönlünce bir çalışma hayatı diliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim canım emeklerin boşa çıkmadı çok şükür.umarım gönlünden geçtiği gibi olur herşey.
    Görseller yine müthiş hepsi ayrı güzel.ama ilk foto kalbimi çeldi adeta.beni yine hayaller alemine yolcu ettiğin için sağol:) sevgiler.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...