...

...

Çarşamba, Nisan 17, 2013

Pencere Panjuru Dekorasyon'da Nerelerde kullanılır?





Pencere Panjurunu bu şekilde dekorasyonda kullanma fikri ne zamandır aklımda. Hatta Alsancak Gar'ın çevresinde ki binalarda bu tip eskimiş panjurları gördükçe söküp eve getiresim geliyor.
Sizde evinizde farklı duvar dekorlarını kullanmayı seviyorsanız örnek olabilir belki.
Bu tarzda panjurlu ayna örneklerine bakmak isterseniz Euro Flora da var, üstelik istediğiniz renge de boyayabilirsiniz :)


















 Fotoğraflar : pinterest

6 yorum:

  1. bu aralar heryerde eski kapı pencere dekoru görüyorum.çok hoş ve kullanılan yere ayrı bir hava katıyorlar bence.çocukluğumun geçtiği evimizdeki kapı pencereler böyleydi.o evi çok sevsem de yeni evimize geçince çok sevinmiştim ne yalan söyleyim.eskiden burun kıvırdıklarımıza şimdi hayran hayran bakıyorum ne garip.paylaşım için teşekkürler.sevgiyle ve mutlu kal.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzeller ya alacağımız ev için düşünülebilecek güzel bir dekor malzemesi olur

    YanıtlaSil
  3. ayrıca mavi üzerine aynalı olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Depoda panjurumuz mevcuttur el atmak istersen beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel fikirler hiç aklıma gelmez panjurun böyle kullanılması gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Gecen gün derlediğim fotolardan bende bir post taslağıma kaydettim çıkma panjurlarlaaa:) gercekten inanılmaz güzellikleri çıkartıyorlar.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...