...

...

Salı, Nisan 09, 2013

Pastel bir mutfak...




Su yeşili, mint yeşili, uçuk pembeler, maviler...
Yurtdışında ki hangi bloga baksam bu renkleri görüyorum.
Tabiki şikayetçi değilim, insan bu renklerden nasıl sıkılabilir ki...
Mutfağımda da görmek istiyorum bu renkleri...
Ama daha zamanı var.



Artık birçoğunuz biliyorsunuz Green Gate markasını, herhalde duymayan kalmadı :)
Yaz koleksiyonu bu renklerden oluşuyor, göz atmak isterseniz buyrun!



Bu markanın hayranları için, çok yakında güzel haberlerim olacak.
Benden haber bekleyin :)


Fotoğraflar: urzadzamy.pl


Not: Kumanda panelinde ve gmail adresim de bir sorun var. Gönderdiğim bazı mailler görünmüyor, sanki hiç göndermemişim gibi. Bazen bloga girmekte de zorlanıyorum, benim gibi sorun yaşayan var mı acaba??

24 yorum:

  1. Çok merak ettim, nasıl bir haber acaba?

    YanıtlaSil
  2. Yaa çokk güzeller,mutfaklara huzur gelmişş..Bende böyle bir mutfak istiyorum,renkler çok iç açıcı..rüya gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde evimde oluşturmak istediğim böyle bir mutfak.
      Bol bol raf kullanmak istiyorum ama oğluş'un eli heryere uzanınca şimdilik beklemedeyim :)

      Sil
  3. Hallo, so I'm here, and there. Nice to meet you.

    YanıtlaSil
  4. tüm kadınlar aynı anda aynı şeyleri nasıl düşünür birbirinden habersiz anlamıyorum.şimdi pera bulvarında raflara bakıyordum ve keşke beyazları olsa diyordum.ikeadan alacağım olmazsa.beyaz beyaz.hepsi çok güzel.insan hergün bir yeri değiştirmek istiyor.ama hep bekliyoruz bakalım ne olacak halimiz.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkea da birçok alternatifi var, hem piyasadan daha ucuz. Bende mutfağımda raf kullanıyorum ama bu kadar çok değil :)
      Hemen bloguna geliyorum, merka ettim şimdi :))

      Sil
  5. Katalog da ,görseller de harika. İçim açıldı bakarken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renkleri görünce, içimizin açılmaması mümkün mü:))

      Sil
  6. sevgili pembe yastık bir ara benim bloğa bir göz atar mısın.şimdi bir post yayınlıycam.mutfakta bir yenilik yapmıştım aylar önce.şimdi ilk fotoyu görünce bu defa el oğlundan önce düşünmüşüm diye pek bi sevindim.aynı şekilde kullanmasak da fikir aynı.uğrarsan sevinirim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. benim evim olduğun da böyle bir mutfağım olsun huzur ve ferahlık yayılsın mutfağımdan. çıkmak istemeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, istediğin gibi bir mutfağın olur :)

      Sil
  8. Ohh, what a kitchen, I love it!♥
    Beautiful and sweet colours!

    Thank you for being my reader:)

    Have a nice week for you!

    Hugs, Marikki

    YanıtlaSil
  9. Herşey çok tatlııı ba-yıl-dımm her paylaşımın gibi yine mest oldum canım beim yüreğine emeğine sağlık bitanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin ferideco'cum, senin de ağzına sağlık :)

      Sil
  10. Merakla bekliyorum Greengate haberini..

    YanıtlaSil
  11. Hakikatten çok güzeller,birde bahçe varsa asla o evden çıkaramazlar beni:)))Ama İstanbul şartlarında bahçeli ev bulmak Bahçelievler'de otursanız bile mümkün olmuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak bahçeye açılıyorsa eğer, beni de kimse o mutfaktan çıkaramaz :)

      Sil
  12. Çok güzeller.Bu marka Tepe'de satılıyor değil mi?
    Sevgiler...

    Moda Blogum www.ayseguldonmez.blogspot.com    Bloglovin/AysegulsDailyFashionTips



    Yemek ve Dekorasyon Blogum ayseguldonmez.blogspot.com   Bloglovin/AysegulsDailyCookingTips



    YanıtlaSil
  13. Merhabalar ben de sizi uzun zamandır sessiz ve derinden takip ediyorum.Ama Greengate olayını duyunca sessiz kalamadım:)) ben bunlardan çok istiyorum bir an önce haberinizi bekliyorum..şiir gibi oldu:))

    YanıtlaSil
  14. Pastel renkler her yeri ayrı güzelleştiriyor. Mutfak, salon, yatak odası ya da banyo farketmez pastelde huzur var. Çok güzel görünüyor detaylar :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...