...

...

Perşembe, Nisan 11, 2013

Kağıtlarım ve kutu kaplamaca...





Gözüm gibi bakıyorum onlara... tasarladığım birşey için kullanacaksam şayet, kesmeye kıyamıyorum... resmen  içim gidiyor. Bazıları yurtdışından gönderilen arkadaş hediyesi, bazıları internetten. Herhalde  kullanmadan önce hepsinin 5-6 kopyasını almışımdır. Şimdi hobi dolabımda kocaman klasörüm var :)





Geçen gün içlerinden birisine kıydım ve kutu kapladım. Kutunun içini kurdela, fiyonk, dantel, ıvır vızırla doldurdum. Daha da kaplamaya devam edecem sanırım, çünkü malzemelerim için yetmedi.

Kağıtlarıma gösterdiğim şevkate , eşim anlam veremese de ben onlarla mutluyum, özellikle kopyaları bol bol alınmışsa...:)



26 yorum:

  1. Ben seni çok iyi anlıyorum :) Eline sağlık çok hoş olmuş, dur ben de kaplıyayım elimdeki küçük kutuyu ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      teşekkürler tutenc, hemen kaplamaya başla, biz çocuklu annelere terapi gibi walla :))

      Sil
  2. Çok güzeller gerçekten.Burdaki uyduruk desenlere benzemiyorlar.Kullanmaya kıyamamanı anlıyorum ben de yurtdışından birşey alınca kullanmaya kıyamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) evet gerçekten Türkiye de istediğimiz gibi hobi malzemeleri bulmak çok zor, bazen zevkimize hayret ediyorum :))

      Sil
  3. kutu kaplama nasıl yapılır? bununla ilgili ayrıntılı bir yazı yazabilir misiniz? bende çok ilgileniyorum bu hobiyle.birde türkiyede kolaylıkla bulabileceğimiz malzemelerle hazırlarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yapımı çok kolay..kutunun ölçülerine göre kağıtları kesip, yapıştırıyorsunuz :)

      Sil
  4. blogunuz çok güzel renkler her şey gerçekten burada hobi malzemlerinin renk ve desenleri çok klasik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, imkanımn olsa Türkiye de hobi malzemeleri satan bir yer açacam ama isteklerimi karşılamak eşim için epey masraflı :))

      Sil
  5. ama şekerim böyle güzel desenli olunca insan kullanmaya kıyamaz tabii...
    seni çok iyi anlıyorum, hobby malzemelerini almaya toplamaya doyamayız, koyacak yer bulamayız ama kullanmaya da kıyamayız :))))
    Ama kutu çok şeker olmuuuuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Banu Abla'cım, Türkiye de istediğimiz heran bulamayınca pek kıymetliler :)
      Ahh sorma ne olacak halimiz, çocuk büyüyünce ona yer açmak lazım, heryer benim malzemelerimle dolu :(

      Sil
  6. Çok güzellermiş!!!
    Gerçekten de insan kıyamaz ki bunlara:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama dimi Colette'cim...ama kıymak lazım, nasılsa fotokopi diye bişey var :))

      Sil
  7. gerçekten renkleri çok güzel ve desenleri çok orjinal:)kendinden yapıştırmalımı bunlar,ben geçen öyle rastladım ilk defa duydum gördüm ve hemen aldım,şimdilik duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinden yapıştırmalı değiller, ben yapıştırıyorum :))
      O zaman hemen kutu yapmalı.

      Sil
  8. kutu süper olmuş,
    kağıtlara söyleyecek söz yok zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cepayna'cım, zaten aklımda senin için bişeyler var. Oraya gelince görüşürüz inşllh :)

      Sil
  9. renkler süper görünüyor:))

    YanıtlaSil
  10. Wonderful colours on papers:)

    Many hugs, Marikki

    YanıtlaSil
  11. eehehehe
    ben de böyle desenli kağıtlar alıp duruyorum. ama hiç birini kullanmaya kıyamıyorum.
    her seferinde daha iyi değerlendirebileceğim başka bir çalışma düşünüp kendimi kandırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim aklımda kullanıcağım projeler hazır da zaman yok, yoksa kopyasını aldıktan sonra kıyıyorum wallahi :))
      Sende al copy, rahat et :))

      Sil
  12. Ben de kıyamıyorum böyle kağıtlara, deste deste dursunlar hiç bitmesinler istiyorum. Belki zamanla Türkiye'de de bol bol böyle güzel desenli kağıtlar bulmaya başladığımızda gönlümüze göre kullanabilliriz.
    Bu arada bu kutucuk nefis olmuş , insanın yiyesi geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma, keşke biraraya gelip kocaman hobi mağazası açsak, beğendiğimiz ne varsa dolsursak içine...bide ara ara workshoplar düzenlesek :) ahh hayali bile mest etti beni..

      Sil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...