...

...

Perşembe, Nisan 18, 2013

...içimiz açılsın













13 yorum:

  1. Mest olmuş durumdayım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende baktıkça, dağa bayıra gidesim geliyor :)

      Sil
  2. iç açılması ne demek pembe yastık.ben bunlara baktıkça etrafımdaki duvarları delip kendimi dışarı atmak istiyorum.sonra o pembe kapıdan içeri dalmak ve kesin arkasında bahçesi vardır orada çimenlere uzanmak istiyorum .ayy içim çok açıldı galiba toparlayamadım.neyse anlaşıldı galiba durumum.darallar geldi bana.zaten hava da kapalı.ben döner döner bunlara bakarım artık.teşekkürler bu ilaç gibi fotoğraflar için.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı darallardayım, klübe hoşgeldin :)
      Ayrıca çok tatlısın bahar :)

      Sil
  3. çok güzeller ya bu aralar bu renklerin müptelası olmuş durumdayım hayran hayran bakıyorum bu fotolara :)

    YanıtlaSil
  4. Harikaaa benim içim fazla açıldı :))) sen benim kurbanım olacaksınnn

    YanıtlaSil
  5. Wonderful!!
    Have a nice evening! Carmen

    YanıtlaSil
  6. Paylastiginiz gorsellere bayiliyorum.icimiz acildi acildi ama ben boyle mekanlarda olmak istedim simdi :(
    Harika!!!

    YanıtlaSil
  7. Harika, boyle kasvetli-yagmurlu bir gunde ne iyi geldi ;)

    YanıtlaSil
  8. offff off çekmek istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Bizim bahçede ortanca çok kısa yaşıyor,İzmir iklimininde olmuyor işte :(

    YanıtlaSil
  10. Yine harika resimler, ben Nisan ayini cok severim, icinde dogdugum icin de olabilir, tam da postu yaptigin gun : ) O kuslara bayildim : )

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...