...

...

Cuma, Haziran 29, 2012

Ben ile tatil arasında


Tatil denilince Deniz-kum-güneş üçlüsünden başka bişey gelmezdi aklıma. Oysa şimdi böyle mi...kaçıyorum sıcaktan, kavrulmaktan, bayıltan ortamlardan. Tek derdim gelen haftasonunda kendimi kitaplar içine itip, o yana bu yana dönerek kitap okumak, uzun saatler yatakta mayışıp yuvarlanmak.


Durum vahim gibi görünse de, değil aslında... sadece çocukla yapış yapış ortamlarda, kavrulan sıcakta olmanın adı" tatil" değil benim için. Yani eve bağımlı bir tatil planı yaptım bu haftasonu. 


Şeker tadında, masal kıvamında haftasonları diliyorum.

7 yorum:

  1. Çok güzel yapıyorsun doğrusu, hele şuan yayınladığın ortamlarda insan bırak güneşi deniz bile görmeyi arzu etmez diye düşünüyorum:)) harika bir paylaşımdı teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine harikasın, enerji içeceği gibisin wallahi :))

      Sil
  2. Ben de şu son fotoğraftaki yatağa tatile gitmek istiyorum:)
    Öyle bir odada o nevresim ve yastıklarla 1 hafta odadan çıkmam ben:)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel huzur verici kareler:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. blogları gezerken tesadüfen size rastladım ve hemen izleyiciniz oldum nasıl içim açıldı ne kadar çok güzellik paylaşmışsınız...sevgiler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...