...

...

Salı, Mayıs 15, 2012


Sanki Masal Gibi…

Minik bir dağ yamacında olduğumu hayal ediyorum. Yamaçta, başları sanki göğe değen,  çam ağaçları pırıl pırıl. Dökülüp çürüyen ağaç yapraklarının yerini çimenler almış. Yapraksız çalılar tomurcuklanmış, badem ağaçları çiçek açmış. Yumuşak topraktan başlarını çıkarmış mavi çiçekler, bir iki papatya ve kocaman gelincik tarlası, sanki baharı müjdelercesine. Etraf sessiz. Ara sıra etraftan kuş cıvıltısı geliyor, sessizliği adeta delip geçiyor. Kısaca sözcüklerin yetersiz kaldığı bir güzellik. Etraf göz alabildiğine yeşil, her yerde huzur hakim. Burası gerçekten cennet diye geçiriyorum içimden.

Piknik sepetimi çıkarıyorum. Rengârenk sofra bezimi seriyorum yere. Etrafa kocaman minderler serpiyorum. Hemen oracıkta sıcacık bir yaşam alanına dönüşüveriyorum oturma yerimi. Parlayan güneşin altında, hayran olduğum güzellik karşında seyre dalıyorum.

Dere geliyor dere

Eşimin “Haydi yolumuz uzun” diyen sesi beni hayallerimden uyandırıyor. Doğanın ortasındaki bu yolculuğa derenin tatlı şırıltısı eşlik ediyor. Çocuklar gibi şen bir türkü tutturuyorum “dere geliyor dere, kumunu sere sere”  doğanın pırıltısı ve çoşkusundan mı etkilendim ne…

Virajı dönünce tıpkı hayallerimde olduğu gibi cenneti bulduğumuzu düşünüyorum.
İşte geldik…

Bizim yeni keşfettiğimiz kayıp cenneti siz de bulursunuz, belli mi olur?





8 yorum:

  1. Sen de benim gibisin yani baharı benim kadar çok seviyorsun anlaşılan,ama hiç bu kadar güzel yorumlayanını gerçek duygularını yansıtanını görmemiştim,harika bir demeçti,teşekkür ederim canım sana beni kasvetli bir yağmur havasından bahar havasına sürükledin ayrıca o keşfettiğiniz yeri de çok kıskandım doğrusuÇ:))))

    YanıtlaSil
  2. Bu ne güzel bir cennet bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. şu an ofisten atlayıp yüzümü güneşe dönesim var ne güzel resimler keşke vaktimiz ve imkanımız çok olsada şu resimdekilerden birine sahip olsak:(

    YanıtlaSil
  4. anlatımın...ve görseller
    oradayım hissini verdi bana
    bu bile yetti inan :)

    YanıtlaSil
  5. içim açıldı..teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. sebiciğim,
    serin,
    gri bir hava var...
    yağmur yağdı yağacak...
    ben 2. fotoğrafta olmak istedim...
    mis gibi temiz havayı içime çeke çeke uzanmak:)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...