...

...

Salı, Ekim 18, 2011

Evimizde kullandığımız renkleri, bir nevi kendimizi ifade etme şekli olarak görüyorum. İyi dizayn edilmiş ve renkleri doğru kullanılmış bir mobilya aynı zamanda evlerimize de anlam yüklemiyor mu?
 ♥~❀~♥~❀~♥~❀~

Üzerimize giydiğimizden arabamızın rengine kadarki seçimlerimiz bizi ifade ediyorsa, evlerimiz neden etmesin? 
 ♥~❀~♥~❀~♥~❀~
Haydi şimdi gelin yeni bir etkinlik başlatalım... 


Evinizden sevdiğiniz herhangi bir kareyi sebican@gmail.com adresine yollayın, burada keşfe çıkalım... 

En çok beğenilen ve yorum alan kareye sürpriz hediyem olacak.


Katılım herkese açıktır, resimlerinizi bekliyorum...



16 yorum:

  1. süper fikir:) en kısa zamanda çekim yapıp seninle paylaşıyorum :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Trendydolap; senin gibi zevkli birinin, resmini sabırsızlıkla bekliyorum...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. süper fikir , bende katılıcam bende :D

    YanıtlaSil
  4. İyi fikir :) Bakalım ne güzellikler çıkacak ortaya !

    YanıtlaSil
  5. Eliifnelizi; T.ederim. Güzel resimlerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Colette'cim; desteğini bekliyorum canım ;)) hem bide buarada görsünler senin ne zevkli bir hatun olduğunu...

    YanıtlaSil
  7. Bende katılıyorum canım,en kısa zamanda,cidden abuk sabuk mimlerden ve ödüllerden çok çok daha güzel bir etkinlik...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir fikir fakat bunun için yaklasık olarak 1 ay gec kalıcam :)evimizi yerleştirince anca düğüne 1 ay var:)

    YanıtlaSil
  9. hımmmm hımm hımmm süpersin :) süper fikir! :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de varım bendee :))Süper bir fikir bu canım..

    YanıtlaSil
  11. Ooo çok güzel kareler göreceğiz desenize yaşadık :)

    YanıtlaSil
  12. Süper bir fikir...katilmak isterim...ama en son ne zamana kadar süremiz var????

    zehra

    YanıtlaSil
  13. Ben de katılmak isterim.
    Bloğuma katıldığım resmi ve etkinliğinizin haberini koymamım bir sakıncası var mı?Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Katılmanıza çok memnun olurum.
    Sormanıza bile gerek yoktu, tabiki de haberi yayınlayabilirsiniz.
    öpüyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. geç kaldım biliyorum ama bir resim yollamak istiyorum.mail adresinize nasıl ulaşırım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...