...

...

Pazartesi, Ağustos 15, 2011

Yine... yeniden!

Eskiden eskiye ait ne varsa atanlardandım. Şimdi ise annemin evinde define aramaya çıkmış durumdayım. Eski bir eşya bulduğumda onun elden geçirildiği vakit ne hale bürüneceğini hayal etmeye başlıyorum.  Eğer ki becerebilirsem bu söylediğimi her bakışımda sevinç dalgaları yayılıyor bedenime.



Kimi evler vardır...içeriye girildiği ilk anda canlı yokmuş gibi görünür göze. Hareketsizdir, enerji akmaz kapıdan, pencereden...




Evdeki yaşanmışlığı arttırmak için büyük projelere imza atmanız da gerekmiyor üstelik. Dolaplarınıza yapıştıracağınız bir sticker, kendi dokunuşunuzu katarak boyadığınız minik bir obje ya da annenizden kalan yadigar dantel, oya ne varsa sevdiğiniz köşelere serpiştirerek bu değişimi başlatabilirsiniz, inanın bana...



14 yorum:

  1. evime ilk defa gelen dostum 'bu ev çok karakterli bir ev' demişti hiç unutmam, yaşadığın yuvanın bir karakteri olmalı, içinde yaşayanları anlatmalı, huzur vermeli davet etmeli, değil mi ama (:

    YanıtlaSil
  2. İlk fotoğrafta ki her şey Ben'lik,odaya vuran gün ışığı bile.
    Bir de kilimler dikkatimi çekti, evlerimizden kalkalı çok oldu ama anlaşılan onlarda geri geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Dekorasyonla ilgili blogları geze geze ben de aynen senin gibi bakmaya başladım etrafa. Kendimi çöpçü gibi hissediyorum, annemin bile atmak istediği şeylere atlıyorum hemen bana ver diye. Kadıncağız şaşırıyor, eskiden ne bulursan atardın şimdi eviniz çöp ev olacak diyor:)
    Şu seçtiğin görsellerin hepsi de birbirinden güzel. İnsan bunları görünce nasıl delirmesin...

    YanıtlaSil
  4. yaşayan ev kelimesini çok kullanırım,yaşaması için benden birkaç şeyin olması gerektiğinede inananlardanım...bu dağınıklık,hatta bekleyen 2 poşet çöp bile olabilir:))bu yüzden kesinlikle katılıyorum sana tatlım.

    YanıtlaSil
  5. ufak dokunuşlar ben onlara sihirli dokunuşlar diyorum insan hayatına renk katıyor kareler harika cnm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. gri saçörgülü battaniye harika görünüyor da,kendimiz nasıl öreriz o boyutta o kalınlıkta bişeyi?

    YanıtlaSil
  7. ben çoktan başlattım bile:)) yaşanmışlık taşıyan herşey ilgimi çekiyor. yazınızda bahsettiğiniz küçücük şeyler bile. güzel ifade etmişsiniz. benimi anlatıyorsunuz ne??? :))
    sevgiler pembe yastık...

    YanıtlaSil
  8. BEYAZ NE HARİKA ESKİLERİ BENDE SEVİYORUM .

    YanıtlaSil
  9. valla aynı duyguları bende paylaşıyorum neyi değiştirsem diye ortalarda geziniyorum çok komik, kader arkadaşıyız :)

    YanıtlaSil
  10. Sebiciğim bu blog dünyası bizi eskici yapacak anlaşılan :) Bu arada yazılarını da seni de çok özledim bennn !!!

    YanıtlaSil
  11. yaa evet her evin ruhu olduğuna inanıyorum .
    bir zamanlar ruhu olmayan bir eve sahiptim.
    Şimdilerse giriş holüne can vermek istiyorum , ve senin fotoğrafların bana ilham olucak :D

    YanıtlaSil
  12. ne güzel sayfanla yeniden buluşmak içim aydınlandı fotolara bakarken ama bizde o kadar eski eşya vardıki zorlanıyorum kullanmakta eskiyi ...

    YanıtlaSil
  13. aynen..tümüyle katılıyorum sana

    YanıtlaSil
  14. evdeki enerjinin ,eşyaların yanısıra,insanların halet-i ruhiyelerini yansıttığını düşünüyorum

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...