...

...

Cuma, Ağustos 12, 2011

Yağmur Sonrası...

Her sabah çam kokusu ile serin bir hava da uyanmak bünyeme iyi geliyor. Kendimi arınmış, dinlenmiş ve huzurlu hissediyorum. Hergün dağların ardındaki günbatımı'nın kırmızı ve rahatlatıcı ışığını izlemek hayatıma yeni bir anlam yüklüyor. Evet şuanda bulunduğum atmosfer bana bunları hissettiriyor. Tamam biliyorum bu sıcaklarda sizlere nispet yapar gibi anlatıyor olabilirim ama birde benim tarafımdan olaya bakalım.


Her zaman rahatlığıma önem vermişimdir. Nerede ve nasıl olursa olsun şartlar bana uymazsa hemen oradan uzaklaşırım.

Nasıl mı?

Kendi yatağı dışında uyuyamamak gibi, teknolojinin tüm imkanlarından sonuna kadar yararlanmayı sevmek gibi, Wınn denilen uyduruk teknolojiye kalmak gibi, dekorasyon mağazlarından uzun süre uzak kalmaya tahammülü olmamak gibi daha bir sürü kendimce sebepler uydurabilirim.

Şimdi durum farklı, artık oğluşum var. Onun mutluluğu ve rahatı benimkinden çok daha önemli. Şuanda miniğim diş çıkarıyor artı+ arkasından atlı kovalıyormuşcasına emekliyor. Aynı zamanda yürüme çalışmalarına da hız verdik. Bu koşullar düşünüldüğünde izmir'in sıcağında sanırım bunlara katlanmak, bu kadar harekete Kaan Batu'yu isilikten korumak kolay olmayacaktı.

İşte bu yüzdendir ki mavinin serinletici etkisine, güneşin sıcacık sarısına doymayı Eylül'e bıraktım...


Mutlu ve bereketli geçsin haftasonunuz...

5 yorum:

  1. Senden güzel haberler almak ne büyük mutluluk. İyi olmanıza çok sevindim.Kaan Batu'ya yeni uğraşında kolaylıklar dilerim :(!). Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben'de rahatıma çok önem verirdim ama şimdi Kurabiye ile o kadar değiştim ve yeni şeyler öğrendim ki ...Sen'i çok iyi anlıyorum.
    Huzurlu ve mutlu olduğunu bilmek güzel,doya doya keyfini çıkarın...
    Orada olmaya heves etmedim değil hani :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. görüntüler çok güzel, ee anne olunca çocuklarımız öncelikli :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım çok iyi düşünmüşsün eylül bence de iyi bir seçim olacaktır. benim minnoş torunumda çok çabuk isilik oluyor inanın o kadar özen gösteriyoruzki buna . bende üzel bir hafat dilerim.. minik kkan tez yürüsün darısı bizimkine..

    YanıtlaSil
  5. Ağaçlı yol muhteşem...Nasıl huzur veriyor insana hemen...Oralarda yaşasak hayat nasıl olurdu acaba ?

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...