...

...

Perşembe, Ağustos 04, 2011

Akdenizden hepinize merhaba,

Güneye inmek herzaman neşelendirir beni. Yaklaşık bir aydır torosların çam ve kekik kokulu yaylasındayım. Kimi zaman internetin olmamasından söylensem de ara vermek iyi geldi sanırım... Ama bu sizi ve blogumu özlemediğim anlamına gelmiyor. Her ne kadar yanımda "vınn" denilen öve öve reklamını yaptıkları meret olsa da pek faydalanabildiğim söylenemez. Fırsattan istifade oğlumla bol bol oyun oynuyor, bahçenin taze meyva imkanından yararlanıyoruz. Kaan Batu bizzat kendi koparıyor kirazını, vişnesini, eriğini...Kısaca Ege'nin sıcağından uzak kalmak oğluma ve bana iyi geldi.

Daha önceki postumda güzel mesajlaınız için herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim...ne hoş şeyler yazmışsınız. Sözleriniz beni daha çok motive etti ve yapmam gereken bir sürü şeyi hatırlattı. Tatilimiz devam ettiği için bir süre daha blogumla sık sık ilgilenemeyeceğim. Ancak Eylül ayı için bir sürü planım var.

Yazın bu en sıcak ayında bile insanın hayal etme gücünün sınırı yoktur. Bende hayal etme gücümü besleyen dekorasyon örnekleri ile sizleri başbaşa bırakıyorum.

Hepinize sağlıklı ve gerçekten dinlenebileceğiniz tatiller diliyorum...









15 yorum:

  1. Eylül'de tüm güzelliklerle bekliyoruz o zaman seni canım.Görseller yine şahane.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. T.ederim canım, bende senin görsellere bayılıyorum ;))

    YanıtlaSil
  3. NE GÜZEL YAYLANIN TADINI ÇIKAR .BANA VINN DEME SAKIN SİNİR BİR ŞEY DÖNÜŞÜNÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM SEVGİYLE KAL CANIM .

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin canım iyi ki geldin, özlemiştik seni..

    YanıtlaSil
  5. Huzur verici bir paylaşım olmuş sitene müzik de koysan hiç fena olmas.Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  6. bende çamlıyayladaydım senınkı nerde....

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel güneyde 1 ay... Uzun bir tatile o kadar ihtiyacım var ki... Yenilenir dönerim buraya, ama belkide gitsem dönemem...
    Bugünlerde gitmekle kalmak arasındayım yine:))

    Sen tüm o tatili yapamayanlar için keyifle geçir orada günlerini... Bizde senin güzel seçimlerine baka baka hayal kuralım...

    YanıtlaSil
  8. Aaaa ses vermişsin de benim haberim olmamış ! Dinlen ,eğlen ve yeni projelerle dön Sebiciğim,biz buradayız :) Seni, Kaan Batu delikanlıyı çok öptüm. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ne güzel cnm bol bol oksijen ve tatlı oğlişin sevgiler:))))))

    YanıtlaSil
  10. güneye gitmek bir yana ben o evde yaşamak için nelerimi vermezdim:((

    YanıtlaSil
  11. Çılgın Mevdoş; ah ah o vınn bütün sinirlerimi altüst ediyor ama dağ başında başka çaremiz yok sanırım.

    Zeynepcim;teşekkürler canım, bende sizleri özledim ;)öpüyorum

    Hestia; önerin için teşekkürler.. ama vınn la pek mümkün görünmüyor ;(

    CafeNohut'cum bende senin altınolukta ki tatilini zevkle okuyorum, imrenmiyorum desem yalan olur...seve seve misafir kabul edilir ;)

    Colettecim; ses vermeye verecem de imkanlar yeterli gelmiyor..şu vınn sinir etti beni..bi işe yaramıyor ki..neyse bugünlerde bi sorun yok ta girebiliyorum..şimdilik ;)) bende çok öpüyorum seni.

    Fikir projeleri; teşekkürer tatlım, söylediğin gibi bol oksijen ve enerji alıyoruz burada ;)

    Pembebakteri; dimi ama ;)

    Ay ne kadar vınn'nın kötü reklamını yapmışım ;)) oh olsun onlara...

    YanıtlaSil
  12. "Eylülde gel" adlı şarkıyı gönderiyorum Sana :)
    Tatilinin güzel geçtiğini bilmek güzel,bol enerji depola,döndüğünde Biz'e de aktarırsın...:)
    Bu arada yastıklara bayıldımmm
    kuzeyden sevgiler ...

    YanıtlaSil
  13. ne güzel yaylada, cam ve kekik kokulari arasinda olmak..keyifli tatiller dilerim :)
    resimler icimi acti..

    YanıtlaSil
  14. ne güzel yaylada, cam ve kekik kokulari arasinda olmak..keyifli tatiller dilerim :)
    resimler icimi acti..

    YanıtlaSil
  15. yarın haftasonunu geçirmek üzere ben de gidiyorum o çam kokulu yaylaya:))
    sevgiler sebiciğim....

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...