...

...

Pazartesi, Ekim 11, 2010

Saatler kala...


Hamileliğim boyunca sezeryanla doğum konusunda istekli olmadım. Son ana kadar da hep doğal doğumdan yana olduğumu, benim ve bebeğim için en iyisinin bu olduğuna inandırdım kendimi, taa ki bugüne kadar... Ancak bugünkü doktor kontrolünden sonra anladım ki bizimkinin doğal doğum ile gelmeye niyeti yok. Kaburgalarıma yapışmış, aşağıya inmeye niyeti yok. 40+ 4 gün olmamıza rağmen ne bir kasılma, ne bir açıklık ne de bebeğin kanala inmesi söz konusu olmadı.  Düşünce gücüyle babası ve ben her gün telkin vererek ikna etmeye çalışsak-ta ne yazık ki olmadı, gelmiyor...olan sadece benim uykusuz gecelerime oldu.
Daha fazla bebeğimi riske atmamak adına yarın sabah sezaryen olmaya doktorumuzun da kararı ile onay verdik. Bu saatten sonra doğum yöntemi ne olursa olsun önemli olan oğluma sağ salim kavuşmak.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bebeğim,
Yarın bu saatlerde dünyaya merhaba diyeceksin, seni öylesine merak ediyorum ki saatler nasıl geçecek bilmiyorum, kime benzeyeceğini merak etmiyorum aslında, çünkü her annenin kendi yavrusunun dünyada ki herkesten daha güzel göründüğünü biliyorum, asıl merak ettiğim annelik duygusunun nasıl bir his olduğu ve senin ileride nasıl bir insan olacağın yavrum. 

Sanırım hamileliğimin en zor kısmı gelme vaktini senin seçmen için beklemek oldu. Ben biraz sabırsız biri olduğum için hemen herşey olsun bitsin istiyordum. {bana değilde babana çektiğin belli oldu yavrum}

Karşılıksız, koşulsuz sevginin ne demek olduğunu, minicik ellerinle, kalbinle, dünyalar güzeli süt kokunla birçok şeyi, her şeyden önemlisi de aile olmayı senle birlikte öğreneceğiz yavrum.

Seni kucağıma almayı büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum oğluşum, kaan batum..Seni çok seviyorum.

Annen ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dokuz aylık maraton yarın bitiyor...

Her şey sağlıklı ve yolunda giderse inşallah doğumdan sonra görüşmek üzere, hepinize kucak dolusu sevgi ve öpücükler...






13 yorum:

  1. Sebiciğim haydi bakalım hayırlısı olsun.Allah sağlıkla oğluşunuzu kucaklamanızı nasip etsin,dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun.ALLAH kurtarsın.
    İnşallah hayırlısıyla kaan batuyu kucağına alırsın...

    YanıtlaSil
  3. Rabbim hayırlısıyla ikinizide kurtarsın inşallah

    YanıtlaSil
  4. ne guzel ya bi bebek kokusu daha ekleniyor:) Allah sagsaglim nasip etsin kucaginiza almayi.

    YanıtlaSil
  5. sevgili Sebi,
    benide bir heyecan sardı şimdi..
    Umarım herşey göz açıp kapayıncaya kadar biter ve sağ salim yavruna kavuşursun..
    Allah sağlık ve kolaylık versin canım..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. ahh canım nasıl duygulandım, güzel haberlerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkür ederim, desteğinizi inanın ki kalbimde hissettim, paylaşımlarınızla bana güç verdiniz. Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Aaman aman ne güzel bir yazı karşıladı beni :)
    İnş sağlıcakla bir bebişin olucak :)
    Şimdiden hoşgeldın bebeiş :)

    YanıtlaSil
  9. iyi bir uyku çek bu gece,
    kolaylıklar ve şans diliyorum,sana ve oğluşa:)

    YanıtlaSil
  10. Umarım herşey yolunda gider, bebeğinizi sağlıkla kucaklarsınız :) Anne-baba olduğunuz yeni hayatınızda mutluluklar dilerim. Mis kokulu oğluşunuzu güle güle büyütün :)))

    YanıtlaSil
  11. hastanedesindir şimdi...
    herşey yolundadır umarım:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Umarım tüm dualarımızı alırsın güzelcim öpüyorum sizi kocamam

    YanıtlaSil
  13. Blogunu şimdi keşfettim, ne de güzel paylaşımların olmuş. Ama en güzeli bu yazın.. Bebişi'nin doğmuş olduğunu var sayarsak umarım ikinizinde sağlığı, keyfi yerindedir. Umarım annelikten vakit bulup bize de zaman ayırırsın. Ben yeni keşfettiğim bu sayfada yeni yeni paylaşımlar görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...