...

...

Çarşamba, Ekim 27, 2010

Çok Teşekkürler "Joseph"


  

                                                                                    



Sevgili Joe

Hediyeni bugün aldım çok teşekkür ediyorum.

5 yıl birlikte çalıştığım iş arkadaşım, dostum olur kendisi. Benim ile birlikte aynı dönemde iş'ten ayrılıp tekrar ülkesine Avustralya'ya döndü. Malum bende evlenip İzmir'e yerleştim. 3 yıl aradan sonra tatil için Türkiye'ye geldi. Ancak İzmir'e gelmek planında olmadığı için ne yazık ki görüşemedik. Oğlumun doğumu sebebiyle bende kendisini görmeye gidemedim.

Gittiği her ülkeden bana en güzel hediyeleri getiren arkadaşım, seni göremesem de yine çok özel bir hediye ile beni mutlu ettin.Tekrar teşekkür ediyorum. Umarım bir daha ki Türkiye ziyaretinde görüşebiliriz.








5 yorum:

  1. zara home kids'teki halılara benziyor çok güzel canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. ne hoş alanın kesesine bereket, yapanın ellerine sağlık, kullanacak olan güle güle kullansın
    böyle güzel arkadaşlar hayatımızda hep olsun :)

    YanıtlaSil
  3. rengini sevdim ama arkadaşlığınızı,dostluğunuzu daha da çok sevdim:))
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  4. güzelmiş sebicim.güle güle kullan.vefalı dost joseph

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...