...

...

Pazartesi, Ekim 25, 2010

Bizden..



Biliyorsunuz şu sıralar gündemimiz biraz değişti. Bütün işleri bir kenara bırakıp tosbik ile uğraşıyorum. Kimi zaman kendime bile ayıracak vaktim olmuyor. Bazen yataktan nasıl kalktıysam gün boyunca aynı şekilde dolaşıyorum. Aynalara küsmeme az kaldı. Kuaföre bile gidemiyorum. Sanırım yeni yaşama ayak uydurmak için zamana ve pratikliğe ihtiyacım var. Bu günler iyi günlerim aslında. Neden derseniz? evde ablam ve annem var. Nitekim yine de kendimi yetersiz ve bitkin hissediyorum. Tosbik'den arta kalan minicik zamanlarda uyumayı tercih ediyorum. Hal böyle olunca istemeyerekte olsa: blogum'dan ve sizlerden uzak kalıyorum. Fırsat bulduğum ilk zamanda tekrar görüşmek üzere.









4 yorum:

  1. Görseller yine muhteşem ve iç açıcı,teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ah şekerim burada herşey bu tadda keşke bizim ülkemizde de kırocan modeller yerini pudra tozlarına bıraksa nerdeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  3. tüm paylaşımlar harika , mükemmel bir tarz uzun zamandır bu tür şeyler arıyordum meğer hepsi buradaymış teşekkürler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...